Tellimistingimused

Üldised tellimistingimused kehtivad Nomo OÜ (edaspidi nimetatud Basseinihooldus) e-poes www.basseinihooldus.ee (edaspidi nimetatud E-pood) asuvate toodete tellimiskeskkonna vahendusel tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja Basseinihoolduse vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid ja Basseinihoolduse klientide isikuandmete töötlemise kord (privaatsustingimused), mis on saadaval www.basseinihooldus.ee/privaatsus.

Käesolevate üldiste tellimistingimuste, privaatsustingimuste ning kehtivate e-poe toodete hinnakirjaga on võimalik tutvuda Basseinihoolduse kodulehel.

Toodete tellimise kord

Toodete tellimiseks ei pea Tellija registreerima end Basseinihoolduse e-poe kasutajaks. Tellija valib soovitud toote(d), määrab iga toote koguse, toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist on Tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta esitatud tellimust. Pärast tellimuse üle vaatamist Tellija kinnitab tellimuse.

Kõik e-poes näidatud toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Tellitud toodete hinnale lisandub toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile.

Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on Basseinihoolduse kodulehel võimalik tasuda Montonio Finance pangalingi või kaardimakse lingi abil või pangaülekandega arve alusel. Välispangast ülekandega tasudes tuleb sellest teavitada pärast tellimuse tegemist ka meiliaadressile info@basseinihooldus.ee. Tehingud arveldatakse eurodes. Tellija ja Basseinihoolduse vaheline leping loetakse sõlmituks pärast seda kui Tellija on tellimuse kinnitanud ja Basseinihooldus on edastanud Tellijale tellimuse kinnituse. Tellimus jõustub Basseinihoolduse poolt Tellijale toote välja saatmisega.

Toodete kohaletoimetamine

Tellitud tooted toimetab Basseinihooldus Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile kas Itella SmartPOSTi või Smartkulleri abil. Kohaletoimetamise viisi valib Tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on Tellijale nähtav ka tellimuse vormistamisel.

Itella Smartposti pakiautomaadi saatekulu on 2,95€.

Pakid, mis ei mahu pakiautomaati, tarnitakse kulleriga. Smartkulleri saatekulu arvestatakse vastavalt paki mõõdule ja kaalule pärast tellimuse kinnitamist.

Juhul kui soovite tellida ükskõik millisesse riiki üle maailma, palun kirjutage oma soovist info@basseinihooldus.ee.

Toodete kohaletoimetamise aeg

Toode toimetatakse Tellijani üldjuhul 2-4 tööpäeva jooksul. Juhul kui kohaletoimetamisel esineb viivitusi, võetakse Tellijaga esimesel võimalusel ühendust.

SmartPOST:

Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse Tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte.

Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest Tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile. Saaja soovil on võimalik 7 päevast hoiutähtaega pikendada veel 7 päeva võrra, mis on saajale tasuta.

Smartkuller:

Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00, 17.00-21.00 või terve päev) ja tellida kauba tööle või koju.

Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.

Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.

Tarbija õigus tellimusest taganeda

Tarbijast Tellijal (edaspidi nimetatud Tarbija) on õigus toodete tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni toodete kätte saamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul, kuid ainult juhul kui toode on avamata kujul. Tellimuse tühistamiseks tuleb Tellijal võtta Basseinihooldusega ühendust telefonil +372 53327628 või saata vastavasisuline e-kiri aadressile info@basseinihooldus.ee.

Juhul kui Tarbija taganeb tellimusest, siis kohustub Tarbija tagastama kasutamata ning kahjustamata tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisoovi esitamisest. Tarbija peab tagastama tooted pakiautomaadi või Smartkulleri vahendusel.

SmartPOSTi pakiautomaadi vahendusel tellitud kauba tagastamine:

Saajal on võimalus internetipoest tellitud kaup pakiautomaadiga 14 päeva jooksul saatjale tagastada. Saadetise saab tagastada sama uksekoodiga, mis kättesaamisel, Eestis asuvatest SmartPOSTi pakiautomaatidest.

Mõlema tagastusviisi puhul kannab Tarbija tellimusest taganemisel toodete tagastamise kulud. Kui Tarbija kasutab tagastamiseks SmartPOSTi uksekoodi, siis sellisel viisil tagastatud tellimuse saatmiskulu tasaarveldatakse maha Tarbijale tagastatavast tellimuse summast.

Basseinihooldus tagastab Tarbijale tagastatud toodete eest tasutud summa ja kohaletoimetamise tasu ulatuses, mis vastab Tellija poolt tasutud summale, kuid mitte rohkem kui soodsaim piirkonnas kohaletoimetamiseks valitud transpordiviisi hind. Juhul kui Tarbija tagastab tellitud tooted osaliselt, siis Basseinihooldus tagastab kohaletoimetamiskulud proportsionaalselt tellitud toodete arvuga. Basseinihooldus tagastab raha hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates, kuid mitte varem kui 3 tööpäeva jooksul Tellija poolt tagastatud toodete kättesaamisest. Basseinihooldus tagastab Tarbijale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega või vale toode.

Juhul, kui Tellija poolt tagastatud toode on kasutatud, siis on Basseinihooldusel õigus nõuda kahju hüvitamist toote müügihinna ulatuses. Nimetatud summa arvatakse maha Tellijale tagastatavast summast.

Tellija õigused

Tellijal on õigus tellida tooteid e-poes Basseinihoolduse poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel. Tellijale saadetav toode peab olema korrektne ja komplektne ning vastama Basseinihoolduse poolt fikseeritud tingimustele.

Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat toodet ei ole enam müügil, siis Tellija valikul toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale toote maksumus. Tellijal on õigus toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

Tellija kohustused

Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, kontakttelefon ning e-posti aadress.

Juhul, kui Tellija ja toote saaja on erinevad, peab Tellija esitama andmed ka saaja kohta. Kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, ei garanteeri Basseinihooldus toote tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Basseinihooldus Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.

Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.

Basseinihoolduse õigused

Basseinihooldusel on õigus muuta käesolevaid üldiseid tellimistingimusi ilma ette teatamata, avaldades uued kehtivad tingimused internetikeskkonnas.

Basseinihooldusel on õigus igal ajal ette teatamata muuta e-poe hinnakirja avaldades uue hinnakirja internetikeskkonnas.

Basseinihooldusel on õigus tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind.

Basseinihoolduse kohustused

Basseinihooldus kohustub Tellijani toimetama korrektsed ja komplektsed toote(d) ning vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid.

Basseinihooldus kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul kui pretensiooni põhjused on Tellijast mittesõltuvad. Juhul kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.

Basseinihooldus kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid.

Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja Tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on Tellijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või veebiaadressil www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.

Küsimuste tekkimisel helistage tööpäeviti kella 9-16 telefonil +372 5332 7628 või kirjutage e-posti aadressil info@basseinihooldus.ee.

Nomo OÜ

KMKR: EE102178830

a/a: Swedbank: EE212200221059440982

 

Reg nr: 12639055

KMKR nr: EE102178830

Aadress: Kraavihalli tee 14

74016 Randvere

Eesti Vabariik

 

Ostukorv0
There are no products in the cart!
Jätka poodlemist
0